Åter i ekorrhjulet!!

Jaha ja, då har man jobbar i 2 v, med ett vidrigt,kladdigt klimat (pallar verkligen inte med det). Dagarna rusar förbi utan att nåt speciellt händer, jobbar,äter,skiter,sover, typ. I dag är det lör så det har blivit lite städning,tvätt och kroppsfix. Min äldsta dotter kommer på middag i morrn (Tacos var det beställt) och sen åker hon tillbaka till Västerås och fortsätter sin intensivkurs för körkortet, (Lycka till gumman), den lilla tjejen (ja lilla och lilla, snart 16 hm.) ja henne ser man inte mycket av längre, är ute och far hela tiden, och verkar dessutom ha börjat röka IGEN, och är det så så är jag GRYMT besviken, har setat och talat om rökning såååå mycket om alla risker och alla pengar som går upp i rök, så har jag blivit grundlurad av henne så är det inte kul, hon har varit i Bulgarien nyligen och då rökte hon (det vet jag) JAG HATAR verkligen den drogen!!!! har själv varit fast i den i 25 år men slutade för 2 år sen för att jag inte kunde andas, (slutade samma dag jag var hos doktorn) det är verkligen en PANIKKÄNSLA att inte få luft. ja ja nu har jag skrivit av mej lite för den här gången och ska ner till tvättstugan nu. kram till er alla som är värda det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0