Hängig!!

Har varit lite hängig ett tag nu, ryggont,nere,gråtmild,mens, m.m. har dessutom haft ont på strupen i drygt 3 v nu,börjat tappa jättemycket hår och känner inte riktigt igen mej själv, jag  var hos läkaren för en vecka sen som sa att jag skulle beväpna mej med tålamod, men nu har jag inget sånt kvar, så i morgon bitti bär det av åter igen då jag ska kräva lite provtagningar och en remiss till en öron,näsa,hals doktor som kanske vet vad han talar om!! Håller med min särbo att Vårdcentraler är som en cykelverkstad, dom kan bara sätta på lagningslappar. får se om man orkar ta sej till jobbet efter läkarbesöket i morrn, har varit hemma hela denna vecka nu så vi får se, kanske går hem och lägger mej på soffan resten av veckan oxå, VILL JU MÅ BRA!!!! hörs snart igen, (när jag mår bra) kram till alla nära och kära.
/ gnällfia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0