Hypotyreos suger!

Hej, det var ett tag sen! ja först och främst så kände jag att det var jobbigt med kissen, snorig, kliade i näsan, m.m. så någon annan får ta han om honom, känns tufft, men så är läget. Ja och vad det gäller min sjukdom så blir ingenting bättre, snarare sämre, var på v.centralen i går morse och fick läkarintyg, för jag har sån himla yrsel, sen mitt på dagen så slog det till som blixten från ovan,, shit vilken karusell det blev, kunde inte gå,stå,ligga, skakade som ett asplöv, tog ambulans in och var på sös i 9 tim, dom gjorde skiktröntgen av hjärnan, EKG, och tog prover men dom kunde inte hitta nåt "allvarligt" fel så då bar det hemmåt igen, mår lite bättre i dag men det är fortfarande vingligt, så det är nog en av symptomen på fucking sjukdomen,, tycker det räcker med håravfall,viktökning,gråtmild,trött,orkeslös, men men, det ska ju bli bra med medicinen, det gäller bara att ha tålamod (kanske 6 mån-1 år)så!! lite uppdateringar om mitt för nuvarande sunkiga liv, kram. Carpe Diem. Lena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0