MJAU!!!

Nu är vi kontroll katt vakt till min älsta dotters katt!! kul. Dom åker nämligen till Thailand i 3 v i Sept så om Jessica inte får någon känning av Bailys fram till lör-sön så vet vi att det är lugnt, sista gången hon tog pricktest så fick hon utslag på häst, katt, kanin, men värst var kanin och hon har ridit flera gånger i veckan i flera år efter det testet och inte känt någonting, så vi får se hur det blir med kissen, ibland när hon har varit hos Cissi och Pappa så har hon känt av att det kliar och rinner i ögonen, men inte varje gång, så det beror väl på om dom har städat eller inte, he he. förövrigt så  har jag inte börjat känna av någon förbättring av Levaxinet men det tar ju sin tid, vet dessutom inte om tröttheten,yrseln beror på Diklofenaken el sjukdomen för medicinen ger samma biverkningar som sjukdomen, skumt, känns jobbigt att inte veta vad som är vad, men jag ska ju bara käka "den" medicinen i 2 v. håller mej hemma från jobbet nu, men nu har jag ju en kisse som håller mej sällskap när jag mår dåligt,, det är skönt, nu har han efter ett antal timmar vågat sej ut och inspektera lite och käka, men han är på sin vakt och får en väldig fart om man närmar sej honom, men det går nog över tills i morrn. nä nu känner jag mej pom pom,  (koncentrationssvårigheter) hörs vidare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0