Shit vilken stolt mamma jag är!!!

I morse var Bailys lite lugnare, vågade sej fram lite mer, la sej hos mej i soffan, kul. sen ringde Cissi och frågade hur det gick med kissen eftersom jag skickade ett mms till henne när han låg hos mej, och då sa jag att det går bra, då viskade hon lite och sa: mamma, vet du vart jag är?? nää svarade jag, jo jag är i farsta och ska köra upp, jag fick en sista minuten, så jag ska köra upp om 15 min, shit vad spännande,, 50% blir ju kuggade som kör upp i Farsta så jag hade inte så stora förhoppningar, men sen ringde hon och sa I MADE IT, dåååå var det som om någon drog ur proppen ur mej,, GUUUUD VAD JAG BÖRJADE BÖÖÖLA. sååå grymt stolt Mamma i dag.. GRATTIS ÄN EN GÅNG GUMMAN, DU ÄGER!!!!! bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0