God kväll!!

Tjoho alla glada, i dag var min äldsta dotter på middag hos mej (hon bor hos Pappa) vi käkade tigerräkor i kokosmjölk, det var gott, sen åkte hela familjen och spelade minigolf i Västertorp, det var kul, men mina tjejer har inte så bra tålamod, särskilt inte den stora så det vart en hel del kringlor för hennes del. men då har hon ju inte spelat på flera år till skillnad mot oss. Cissi (min stora tjej, 19 år) övningskörde både dit och hem och det gick alldeles utmärkt, är en sååå stolt mamma, nu ska vi snart avsluta kvällen med att se Borat, sen blir det kojen med min älskade bok (måste läsa när jag lägger mej). så natti natti alla nära och kära. kram kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0