Golfmästaren!!

Hej, Måste bara skryta lite, vann över min kille i dag i minigolf, jag gick runt på 35 slag som jag tycker var ganska bra. åkte runt lite i västertorp,mälarhöjden m.m. och mindes ungdomstiden lite,, framförallt min kille som höll till där vid den tiden. Själv höll jag nog mest till bland raggarna på Sveav/Kungsg. I går gjorde vi lite nytta med bilen som verkligen behövde lite omvårdnad, torkade invändigt och dammsög, och rutornas in och utsidor så NU SER VI VART VI KÖR, jippi, nu ska jag umgås en stund med min dotter innan hon kryper ner i kojen för att gå upp och några timmar och jobba IGEN, gud vad hon jobbar, hinner inte se henne knappt, men det är jättebra! alltså att hon jobbar. natti natti, ses nån annan dag.. / the winner for today.

Kommentarer
Postat av: Håkankråkan

Men om 35 slag skall vara bra kanske man inte skall ha lätta inställningar på banan. Kanske dags att köra på svårt, så får vi se vad det blir.
7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 = 126
Puss puss !

2007-07-20 @ 23:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0