Ja sa just det att det är måååndagmorgon!!

jepp, då var det första arbetsdagen efter 5 v sem, om det kändes?!,, njaa inte förrän jag kom hem för att inte tala om i morse när klockan ringde.. burrr vad läskigt, men men, man hade ju jämt skägg hela dagen så den gick ganska fort, läste lite post när jag kom hem,, surfade lite på nätet, på t,e.x. Statoil för att kolla priser på hyrbil för att få hem en Soffa någon dag denna vecka. sen vart det en väldigt enkel middag "findus" fiskgratäng, duger. I morgon ska jag på möte med Facket så då får jag lite lite sovmorgon, det är man tacksam för!! nä nu ska jag plocka ur diskmaskinen och sen slänga mej på soffan och glutta lite på tv.. kramizar från mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0