JIPPI!!!!

Idag ringde dom från stockholmshem och ska installera en ny kran i köket, så jag äntligen kan börja använda min diskmaskin, jippi, dom kommer i morgon kl 11, GUD SÅÅÅ SKÖNT, har diskat för hand i nästan hela mitt liv (och det är länge det) så jag har ställt maskinen på plats och skurat ur under diskbänken (blä), för han ska ju dit och skruva i morrn, så man vill ju inte skämmas. Tog en prommis till Gubbis och lämnade in filmer och shoppade loss på Apoteket för nästan 350 kr.. puh. har löst lite korsord och nu ska jag sätta fart med maten som blir ostfyllda kycklingfileer inlindade i bacon med bakad potatis, så Jessica blir nog glad när hon kommer hem.. bye bye så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0