Och regnet det bara öser ner!!

Hallojsan, ja i dag har jag verkligen haft en helt värdodag,, alltså skittråkig, har varit jätte trött, (blir det när det är sånt här väder) har bara suttit vid datorn eller glott på tv och ätit, men i går såg jag 2 bra filmer med Jessica och Tina, det var trevligt. Min älsta dotter Cissi ringde och hade kommit hem från Power Meet i Västerås, skönt att hon kom hem helskinnad, hon hade haft kul (men lite för mycket alkohol tror jag?) men men hon är ju 19 år så man har ju inte så mycket att säga till om även om man kan ha åsikter. I morgon hoppas jag att det blir fint för jag är trött på regn regn regn,, allt kostar ju pengar då om man vill göra nåt, annars är det bara att lägga sej på stranden och sola och bada så är man nöjd, HELT GRATIS. ja ja nog om vädret, nu ska jag spela lite Majong (Mitt tidsfördriv) kram och natti natti alla där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0