Zzzenamozz!!

Jaha ja, det var ett tag sen, men det har ju varit vackert väder ett par dagar och då är man ju inte hemma precis!!! Gubben och jag har varit på Gålö 2 dagar på rad och badat i havet, (16 g) brrrr, meeeeeeeen vilken skillnad ändå på sjöar och hav, helt underbart. Har vart och lekt i parkleken med mitt plastbarnbarn och det var oxå jättekul, övningskört lite med min dotter. Idag har hela tjocka släkten vart här på middag och det var oxå trevligt, mycket ståhej runt Isaac som bara är 14 månader, helt fantastisk liten grabb, ja vi grillade kött och åt potatisgratäng till det och till efterrätt vart det glass och bär. Nu är jag väldans trött och lite ont i halsen (har haft det 2 dagar) kanske beror på det kalla vattnet, vem vet. I torsdags var min älsta bror här med sin fru och hälsade på ett par timmar innan det bar av mot Riga med Tallink från värtan, det var oxå kul att träffa dom trots att det bara var ett par veckor sen vi var där, oxå en snabbis efter sommarland. På Ons bär det av på Ålandstripp men gubben, min minsta dotter åker med en kompis och hennes päron till bulgarien, så kommer Ove med familj hit och bor i min lägenhet från Ons-sön och jag och Håkan bor hemma hos honom då i Huddinge, näää nu har jag skrivkramp, nattii natti.

Kommentarer
Postat av: Ove

Det är helt suveränt att ha en sånn lillasyrra som bara fixar plats till storebror o hans familj......hoppas att vi får till något imorgon när ni har återhämtat er efter "cruiset"
Kram brorsan

2007-07-26 @ 19:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0