Sommar och sol var det ja?!

God morgon, vaknade för en stund sen och upptäckte till min förvåning att det var molnigt, nää jag vart inte alls förvånad, men det kanske blir som i går, att solen äntligen kom fram lagom till kvällen, det regnar ju inte i alla fall "ännu". i dag ska jag börja dagen med att bädda rent och sen ska jag försöka få ut min äldsta dotter på en långpromenad, (den yngsta jobbar) sen får vi se om det blir nån minigolf eller kubb, det bestämmer vädergudarna. Undrar om Norge har bättre väder?! kanske åker dit nästa helg och hälsa på min Bror. ja ja, nu ska jag börja med att fika och vakna lite mer, sen får vi se vad som händer. bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0