Välkommen till min nya blogg!

Hej alla glada, började dagen med att städa, sen satte jag mej med ett korsord på balkongen, ÄNTLIGEN FINT VÄDER, som varade ca 1 tim,, shit,, såååå trist att ha semester när inte solen är framme, har i alla fall varit 2 dagar på sommarland i Skara och det var kul. Och så var vi och hälsade på Bror Roger med familj i Grästorp. Ser nu på himlen att det börjar bli lite bättre igen så jag ska väl sätta mej en stund till innan jag ska iväg och köpa en diskmaskin, SKÖNT, eftersom det oftast är jag som tar disken, ja ja, detta var mitt första inlägg, så vi får väl se om jag fortsätter att skriva några rader någon annan dag, eller om det inte händer så mycket så det inte finns nåt att skriva:( kram så länge till alla som jag känner.

Kommentarer
Postat av: Jessica

gulligt! :D
Vänta tills värmeböljan kommer ;D

2007-06-28 @ 21:57:53
Postat av: Ingela

Tjohooo.. Jag har också en blogg fast inte här på aftonbladet har jga en blogg.. Jag tror jag ska skaffa en här också. Vist är det kul att kunna skriva av sina tankar? :)) Ha en toppen dag. kram lilla jag

2007-06-29 @ 16:33:51
Postat av: Håkankråkan

Sluta Gnäll !

2007-07-01 @ 15:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0