????????????????

Hej, här händer det inte så mycket nu för tillfället förutom att jag har gjort en vanlig röntgen och en Scintigrafi av halsen och sköldköteln, inga konstigheter, skönt. däremot så var jag och tog nya prover förra veckan som jag var hos läkaren i dag och fick svar på, nu är mina värden ännu sämre trots Levaxin, så nu ska jag öka dosen. Har dessutom ont och tryck över halsen som jag trodde att det kunde vara nåt men det sa läkaren att det kan komma från sköldköteln efter som det är väldig aktivitet där just nu, så det är bara att avvakta och se om det ger sej med alla symptomer nu när dosen är ökad eller om jag måste öka ännu mer. jobbigt.(misstänkt Diabetes oxå) nä nu orkar jag inte skriva mer, mjölksyra. Kul liv för övrigt, bara sover och glor på tv, ORKAR FAAN INGENTING!! älskar alla mina nära och kära men just nu känns det inte som om jag finns till för dom, och dom kan ju inte veta hur det känns INUTI mej. men som sagt, vi får härda ut!! puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0