Första veckan avklarad!!

Ja då var alltså första veckan i skolan avklarad, lite tufft att vara den äldsta, men det finns 2 killar som är 37 och 40, så det är ok, ungdomarna är skit shyssta och känner mej bekväm med dom, har denna vecka gjort lite blandat, t.e.x. ska vi jobba med ett Tema som ska heta Min plats i världen som vi ska presentera nästa fre. Nog om det, det suger att gå upp varje morgon när man inte är van, och snart börjar dom riktiga lektionerna där man ska "lära" sej nåt oxå. I dag ska jag softa med tv och choklad, sova ut länge i morrn, sen blir det synundersökning och middag hos bonusbarn och bonusbarnbarn, trevligt. Sön ska jag vara funktionär till min ena dotter som ska tävla i dressyr. Nu börjar kistan hojta på käk så jag får väl se till att hjälpa till lite.. kram på er alla och ha en underbar helg :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0