Börjat på ny kula!

jo som sagt, den 23-e Jan sa jag upp mej från arbetet inom vården efter mycket om och men, det har varit en lång resa till det beslutet, närmare bestämt 2 år, så nu springer jag på Arbetsförmedlingen ganska ofta, först var jag och skrev in mej, sen var det första mötet med en handläggare, i morrn ska jag dit på Basinformation, sen är det ett gäng datum till som jag ska dit, har sökt 2 st jobb som registrerare så vi får väl se vad det blir av det. A.kassan vet jag inte så mycket om än, men jag är berättigad ersättning vad jag förstår eftersom jag har fått kassakort, men jag vet inte hur många dagars karens det blir, antingen 5 eller 45 dagar beroende på om dom godtar mitt medicinska underlag. Är dessutom i ekonomisk kris eftersom jag knappt jobbade nåt alls i dec-jan. suck, som man ställer till det, som tur är bor min minsta dotter för tillfället hos sin Pappa och det känns bra ekonomiskt sett, men saknar sina barn kommer man väl alltid att göra. Känner att  jag försöker söka lite jobb kanske nåt halvår innan jag beslutar om jag ska börja plugga och hinna "bli" nåt innan man blir pensionär.. he he. ja ja. det var lite uppdateringar.. bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0