oj oj oj.. vad länge sen jag var här!!!

Ja inte för att det har hänt så mycket, men jag väntar fortfarande på svar om 3 månaders avgångsvederlag från arbetsgivaren innan jag ska säga upp mej och göra nåt HELT annat, men jag vet ännu inte vad, kanske plugga till Telefonist/Receptionist.. Har legat lågt med motionen länge nu p.g.a. sjukdomar,.m.m. men nu har jag börjat lite smått igen, tycker att det räcker med en prommis el cykling 30 min om dan för att må bättre, (men tyvärr ingen viktnedgång) men men, det kanske jag orkar lite senare. Min lilla tjej Jessica har bott hos sin Pappa en vecka nu och kände väl för att byta miljö, det är ju mera space där, så vi får se när och om hon flyttar hem igen, hon är ju 16 år så hon gör som hon vill, så länge hon bara mår bra så är jag glad, men det är klart att jag saknar henne, känns tomt ibland. men i går var hon i alla fall här och sov en stund,, ha ha. nä gott folk, nu är det dags att göra något. kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Jannika

Hehe Lena kommer du ihåg när jag och cissi jämt kom över efter skolan och la oss och sov, hahaha :)
De va tider de.. man va ju trött jämt .:)

Den här veckan så jobbar jag tis-torsdag på mammas jobb, kanske kan komma förbi på 30 minuters fika om du har lusten?

kramar/ Extra dottern Lundberg

2008-03-03 @ 18:26:21
URL: http://roadside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0