What the fuck!!!!!!!!!!!!!

Åhh jag blir såå irriterad, började datakurs förra måndagen och i onsdags vart jag dålig och har vart hemma i 3 dagar nu,, denna djävla huvudvärk och feber som kommer och går,, ja ja nu ser det ut som våren kanske kanske är på G i alla fall. Har sökt ett gäng med jobb så man får ju hoppas att nån nappar på ett klipp som mej.. he he. Fattig som en kyrkråtta är man och det är INTE kul, inte kunna ge nåt fint till sina barn som fyller år t.e.x. "DET SUGER". I kväll ska jag se Finalen i lets dance, men vetefan vem jag tycker ska vinna för jag gillar båda PRECIS lika mycket. ja det var lite smått och gått, men inget nytt. bye bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0