Friluftsdag

Shit vad kul det var, det var fritidsledargruppen som hade anordnat den och det var 12 olika stationer men olika saker som man skulle göra.. skitkul, fick nog för mycket frisk luft den dan för jag var HELT slut efteråt och hade pannknack, men att vara ute över 6 tim är ju inget jag är direkt van vid. Annars knatar plugget på och jag trivs ff. Igår hände en kul grej när jag skulle till bussen, då står det en buss men en kvinnlig busschaufför inne i bussen och viftar åt mej och kan inte ta sej ut ur bussen,, ha ha.. såg rätt komiskt ut, men jag vred på nån röd grej brevid förardörren som hon dirrigerade mej att göra och jag kunde släppa ut tanten i frihet. Ja i dag är det äntligen fre så det blir tv och gottis som vanligt och så ska det bli sjukt skönt att sova ut i morgon, har förutom skolan haft en tuff vecka med mens,utdragen tand, värk i nacke så det ska bli skönt att bara softa lite nu i helgen. Ha det bäst alla där ute!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0