Bra ibland.

Ja som sagt så hade jag ju en väldigt jobbig bihålsinflammation i mars som inte ville ge sej, men efter 2 kurer pencelin så vart det äntligen bra. Mådde bra en hel vecka innan jag fick halsont i helgen, herpes, blåsor i munnen, ont i lymfkötlarna och huvudet, natten till sön började det svida när jag kissade, gick och lämnade ett urinprov på mån kväll och mycket riktigt, jag hade URINVÄGSINFEKTON oxå. Men jag mådde ju bra 1 vecka så man får väl glädjas åt det då. Min dotter Jessica är borta i 5 dagar och det märks, saknar henne redan efter 1 dag. Men hon har kul och det är huvudsaken. Cissi och jag får lite gjort när vi träffas, var och shoppade lite i fredags, det är alltid lika trevligt när vi gör nåt. Hoppas jag kommer att må lite bättre i sommar, känns som jag har råkat ut för allt nu. Nä det var mest ett gnällinlägg men efter regn kommer sol.. kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0