Första kräftröda nyansen i år.

Hej gott folk. ja i dag umgicks jag med  Cissi, först började vi med att sola ca 30 min innan vi åkte vidare till en Thaifest i Tyresö, det var trevligt men lite fööör mycket folk. Men vi provade lite olika maträtter och det var musik och trevlig stämning. Vi var där nån tim och sen åkte vi hem och satte oss på balkongen och spelade yatzy. satt väl där fr 14-16 nästan. Cissi drog vidare och Gubben min dök upp och var hungrig så vi gick och åt på resturang, sen köpte vi lite gottis till kvällen och kollade Robinson och Jag vet vad du gjorde förra lördagen. Nu är jag mör och ska krypa ner och läsa. Kram på er som läser min blogg..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller ögonen på dig ! Puss puss.

2009-04-26 @ 19:08:49
Postat av: Anonym

Jag håller ögonen på dig ! Puss puss.

2009-04-26 @ 19:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0