Finfint!!!

Jessica gjorde min blogg såååå fin, eller hur?? I går fyllde gubben min 50 så det var kalas med släkten, vi åt smörgåstårta och fikade, trevligt. Han fick en rakapparat, tröja, en bok av mej och en parfym av tjejerna och Crille och ett duschdraperi av Ingela med familj. Han fick en rejäl slant av sin söta mamma till b.la ett badkar. I dag var vi och kastade Håkans gamla badkar och skulle mata lite fåglar i Skrubba men kanterna från brödet till smörgåstårtan, men den lilla dammen var ju helt förfallen, så vi struntade helt enkelt i det. Så vi åkte hem och kollade en rulle som både jag och Håkan somnade till, men Jessica lyckades hålla sej vaken, riktig skitfilm. Håkan åkte hem eftersom hans nya badkar kommer i morrn. Jag och Jessica åt fläskkarre, potatissallad och chili bearnisesås, mums. Har precis talat över en timme med Lisa (min bästa vän) som har vart på landet i nästan 3 v. Nu blir det lite blåbär och glass och i morgon blir det nog stranden. Må så gott out there.. kram kram.

Kommentarer
Postat av: Håkan

Du skulle ju inte nämna ankorna juuuu

2009-08-06 @ 20:48:40
Postat av: Jessica

HAHAHA, pensionärsvarning!!! :D

2009-08-06 @ 22:20:10
URL: http://asklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte fint ju :D Jag vill hänga med till stranden :)

2009-08-07 @ 08:00:28
URL: http://cisssilullan.blogg.se/
Postat av: Ingela - Kämpar Vidare !!

Ja Jessica har gjort ett jätte bra jobb... Kanske ska fråga henne om hon kan fixa min också? ler

Vi hade jätte trevligt på "kalaset" :)



Kram på dej

2009-08-08 @ 18:58:54
URL: http://pinky06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0