Grönan!

I går åkte jag och Håkan till grönan och mötte upp Cissi, Crille och hela hans familj, vi var nog runt 15 pers, tog lite lotter och körde lite annat skoj. Sen tog vi några öl, jag åkte berg och dalbanan och fritt fall. Kollade en stund på sommarkrysset och träffade en jättetrevlig familj från Mjölby som jag hade kul med. På vägen hem vart det Mc donalds efter 10 tim, öl och en korv. I dag har vi vart och badat vid långsjön i Älvsjö, sen hem och käkade flinta, hasselbackspotatis och chili bea. Tog en dusch och på kvällen tog jag och Jessica en prommis till Gubbis och tog 10 min massage var, det är sååå skönt och man blir så härligt avslappnad av musiken och massagen, riktigt rogivande. Nu ska vi se en film som börjar kl 21 på Femman. Bye bye. Take care out there!
(Var jag galen eller bara onykter?!)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Å vad du är modig,kram kram

2009-08-11 @ 15:46:15
Postat av: Ingela -

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH... Vill också åka till Grönan :(

Nu e jag dunder avundsjuk ! :( :(



Jag har åkt fritt fall 2 ggr.. ;)

weeii. Berg och Dalbanan måååååånga ggr. :)

kramisar

2009-08-12 @ 22:30:43
URL: http://pinky06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0