Här kommer Mr Svan!

Hej gott folk. I går var det lugnt och skönt på kvällen, jag var ensam. Kollade på film och käkade popcorn. I dag började jag dagen med städ och sen hämtade Håkan mej och vi åkte och storhandlade. På e.m. åkte vi ner till magelungen och skulle fiska men vi hann bara sitta 5-10 min innan Pappa och Mamma Svan med 5 barn kom glidande emot oss, mamma började fräsa och var bara nån meter från bryggan där vi satt så vi började ge dom bröd som vi hade med oss, men när brödet var slut så ville dom inte dra vidare utan fortsatte att fräsa så det var bara att resa sej upp och gå in en bit och vänta ut dom. Har dom barn med sej så måste man lämna företräde till dom om man inte vill bli attackerad. Så vi stod väl ca 15 min en bra bit ifrån dom innan dom gav upp och drog vidare så vi kunde fortsätta att fiska, som inte gav ett skit, sjön är ju helt igenväxt. Synd. På kvällen åt vi för första gången havskatt (fisk) som var riktigt gott. Sen vart det film (Elvis has left the buildning) och glass, filmen var ganska kul. Det var lite update för denna gång. Ha det! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0