Helgen.

I fredags hände inte så mycket, kollade kristallen. På Lördagen så åkte jag, Jessica och Håkan till kyrkan med Jessicas pappa i en lånad Cadillac för att han skulle hämta upp brudparet (kompis till Cissi, min äldsta) och vi skulle vara barnvakt åt deras minsta som heter Heilie. Det var busenkelt och hon är helt bedårande. Vi kom hem ca 01.30 efter brudgummens föräldrar kom om tog över eftersom brudparet tog in på hotell ;-) I dag har vi plockat lite blåbär som vi ska avnjuta lite senare för nu är gubben på bio med en arbetskamrat, och att jag inte är med beror på att det är en Sci-fi som dom skulle se (Not intrested) Jessica åkte iväg på sin praktik i dag och kommer vara där i 5 veckor. Cissi åker till Spanien den 7.e i 10 dagar så jag kommer vara ifrån båda mina flickor alldeles för länge :-( Avslutar med lite bilder från helgen. kram kram.


Kommentarer
Postat av: Ingela - Allmänt Trött

Åh härliga bilder....

Ja söt liten flicka.

Ja jag hoppas ni kommer imorn?



:)

Varför jag är ledsen ?

För att jag inte får känna mig älskad :(

Jag är så tom, kan knappt ge längre. Jag orkar inte...

Kram

2009-08-31 @ 21:05:07
URL: http://pinky06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0