Helgen.

I Fredags hände inget annat än lite gottis och tv.tittande. I Lördags var vi och handlade lite och sen tog vi en minigolf med Lisa och Björn och JAG VANN. På kvällen blev det fläskfile och potatissallad, hyrde 3 filmer och köpte lite gottis. Jessica var oxå här och kollade en av filmerna, den hette The lazarus project och var ganska bra. I dag har vi vart i flaten och plockat lite blåbär (ca 3 dl) måste köpa bärplockare så man får ihop lite. Håkan hittade 4 kantareller.. he he. Dom pryder min diskbänk för tillfället. Sen åkte vi hem och käkade pasta och köttfärssås och så skulle jag göra en rabarberpaj eftersom jag fick lite rabarber av Lisa i går. Det gick åt helvete kan jag säga, hade inte alla ingredienser och så glömde jag bort den så den var i ugnen 1 tim ca istället för 25 min. hm. ja ja. jag är bättre på matlagning än bakverk. Får hoppas att det går bättre att hälla mjölk i blåbären och stoppa det i munnen istället. Efter maten gick vi ut en liten sväng, sen skulle vi se en annan film som heter Wachmen, åh herregud vilken skit säger jag bara, gav upp efter 30 min och slog mej ner här i stället. Så nu blir det lite surfturf innan ett bad, blåbär och Filippa Bark på 1.an kl 21. Missa inte det. Hon äger! Ha en bra kväll. Kram.

Kommentarer
Postat av: Ingela -

Vilken mysig helg ni verkar ha haft...

Saknar er otroligt mkt, Tack föresten för dina 2 kommentarer..

Jo men jag ville skriva av mig, för jag blev så strssad, för jag såg verkligen inte att han hade satt fast fingret i hålet.. :( Trodde han skrek pga shampoo i ögona eller nått... ? När jag såg att han hade fastnat försökte jag ta loss fingret vilket smärtade ännu mera, för den satt verkligen fast. AJJ



Ja visst har jag varit duktig? Simon hjälpte också till... ;)



Hoppas allihopa mår bra ??

De gör vi.

Kram kram

2009-08-16 @ 23:09:02
URL: http://pinky06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0