Nån som behöver arbetskraft?

Så finns jag här!!!! Jag söker jobb som en galning nu och det är inte det lättaste att hitta nåt, så om det finns nån som behöver lite arbetskraft så är det bara att tjoa till, det kan i princip vara vad som helst så tar jag ställning till om det är nåt jag klara av eller inte när ni har hojtat till. Ja annars är det som vanligt. Jag går till JT mån-tors och i går var jag och Cissi en stund i Drevan och på kvällen käkade vi kräftor m.m. här, Jag, Håkan, Jessica, Cissi och Crille. Gott och mysigt var det. I dag åkte Cissi och jag till drevan igen och solade en stund, men inget bad, inte i den dypölen! Då ska det vara sjukt varmt och vindstilla om jag kliver i där. Flaten och Gömmaren i Huddinge är tydligen dom enda shyssta baden i närområdena. Jag har försökt slipa lite på mitt CV oxå och fick väl till det ganska bra men om det finns nån därute som känner sej väldigt kunnig på området kan även dom höra av sej via t.e.x. kommentarer eller varför inte ringa. I morrn blir det ett litet läkarbesök där jag ska ta upp att jag blir dålig med lite feber, huvudvärk, ont i bihålor och ont i brösten lite för ofta för min smak ( ca 1 gång/mån) Hoppas att det går att utreda. Nää nu blir det soffan och lite tv.tittande. Får lite dåligt samvete att göra det när det är så vackert väder ute men jag har ju njutit av det redan så det får bli soffan om ingen har nåt roligare att komma med förstås. hi hi. Carpe diem gott folk. bye bye.
Kompisen i drevan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0