Såå rolig!!!


Utomjording vs bensinpump!

En gång, mitt i natten, landade ett UFO på en bensinmack och två utomjordingar klev ut. Då de inte hade sett några människor förut så gick en av dem fram till en bensinpump:

- Ta mig till er ledare!
Men eftersom det var en bensinpump så fick han givetvis inget svar.

- TA MIG TILL ER LEDARE SA JAG!!!
Fortfarande inget svar.

- Okej, om du inte tar mig till er ledare så skjuter jag huvudet av dig med min laserpistol!
Fortfarande inget svar,så utomjordingen drog sitt vapen för att skjuta, men innan han hann trycka av så sa hans kompis:

- Vänta lite så jag hinner flytta vår farkost lite längre bort...

Så han väntade tills farkosten var flyttad och så tryckte han av en salva mot bensinpumpen som exploderade i en våldsam explosion och den lille utomjordingen slungades iväg och landade precis utanför farkosten där han möttes av sin flinande kompis.

- Hur tusan kunde du veta att allt skulle explodera?

- Det visste jag inte, men EN sak vet jag...
Mucka aldrig gräl med en kille som har en snopp som är så lång att han kan vira den två varv runt kroppen och ÄNDÅ har tillräckligt mycket kvar för att stoppa in den i örat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0