Söndagen!

Började dagen med att åka till Huddinge där Håkan köpte ett par Jeans och jag en tröja på Kapp Ahl. Sen åkte vi till skogen vid Gömmaren och plockade blåbär, as nice med en bärplockare, då händer det ju lite. fick ju ihop en och en halv liter på en kort stund. Sen åkte vi och fika vid ett jättemysigt ställe vid Källbrinks IP. Nu ska vi åka och hälsa på Cissis kompis Sabine som ska gifta sej på Lör så vi ska vara barnvakt till deras lilla flicka då som är ett och ett halvt år. Så jag slutar här för den här gången. Bye bye.

Kommentarer
Postat av: Ingela -

Hummm Det är ju olika vad man tycker är Godis. Och jag anser inte att Choklad är godis,

utan bara chokald.



Visst de innehåller socker, men inte annat äckligt som gelatin ifrån grisfötter eller annat äckligt.

Choklad är ju mjölk, socker, kakao, osv... och några E- ämnen.

Som sagt, alla tycker olika om vad som är Godis.

:):)



Kram kram

2009-08-25 @ 23:43:54
URL: http://pinky06.blogg.se/
Postat av: Håkan

Tråkig Blogg ! Här händer ju inget spännande att skriva om utan mitt deltagande.

Puss puss !!!

2009-08-28 @ 21:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0