6 gånger dan före dan.

I onsdags var jag med Cissi hela dan, först var jag med henne när hon vaxade benen, sen bjöd hon mej på thai lunch, gott. Sen var vi en sväng på jula och sen till Farsta och shoppade lite. Jag uträttade också lite ärenden. I tidsdags tog Jessica körkortet så nu har både flickorna körkort. *stolt*. I går var jag och sökte ett praktik jobb i Sickla och dom skulle höra av sej, får se hur det blir. I dag är det avfrostning av frysen som står på schemat annars blir det lugnt. Fick ett migränanfall i går e.m. och jag känner av det i dag med så det blir en stillsam dag. Jessica ska ut i kväll och gubben har hämtat nån maskin för snarkutredning så det är bäst att han sover hemma med den. (orkar inte gå in på detaljer) Nä nu blir det kastrull in i frysen, kastrull ut ur frysen, kastrull in i frysen.. blääää det är verkligen trist att frosta av frysen. bye bye.


Kommentarer
Postat av: Ingela - Snart Kommer 2010 :)

AJ AJ AJ AJ AJ Migrän är FAN inte kul. De vet jag som också har sånt skit.



Hoppas du mår bättre? För mig tar det ca 2 och en halv dag innan jag blir bra :(



Kramisar

2009-12-18 @ 14:14:48
URL: http://pinky06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0