Lite av varje.

I går var jag, Rio och Jessica och kollade på en bil åt Jessica i Veddesta, vi skulle kolla på en saab men den är ju lite för dyr att ha.. dyr försäkring och drar ganska mycket bensin. Men dom hade en Opel Vectra oxå som var helt ok men lite för dyr eftersom Jessica vill ha några tusen till försäkring och bensin oxå. I dag efter JT så var jag och Cissi och simmade lite men vi var inte där så länge för jag fick lite jobbigt med andningen eftersom det är så varmt och fuktigt i simhallen, så nästa gång måste jag ta med mej bricanylen in i hallen. Har inhandlat lite julklappar i helgen så nu är det inte så mycket kvar eftersom det blir en sparsam jul när det gäller klappar. Mat, god gemenskap, julmusik och juldofter är viktigare och nåt jag trivs med. Nu blir det lite softich med farmich.. bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0