Du finns i mina tankar.

Idag var Ronjas begravning, men eftersom jag är dålig så gick jag inte dit, men du finns i mina tankar tjejen!!! Har vart hemma en vecka nu, till början för det var lite jobbiga biverkningar på medicinen för diabetesen och så klart den sjuka tröttheten, sen vart fick min dotter Influensan och jag en "släng" av den, ont i halsen, huvudet och lite feber men långt ifrån hur Jessica hade det, stackaren. Men hon är på bättringsvägen nu. Sen till råga på allt börja jag blöda mer än någonsin, hm jag som har börjat med Cerazette för att slippa det och så blir det värre än värst. Men min kompis sa att det kan vara så i början. suck. Trodde kroppen hade ställt in sej på 3 veckor som jag har ätit dom nu, hur många månader ska man ha det så här då innan det vänder?! LIVET SUGER JUST NU!!!! Slapp i alla fall kräksjukan (hittills) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0