Välkommen till 40+ livet.

hypotyreos,diabetes,högt blodtryck. Vad väntar härnäst. Fick medicin mot diabetesen i dag och ska få träffa en diabetessköterka snart (hoppas jag) och få lite kostråd och blodsockermätare. Läkaren säger: TRÄNA TRÄNA TRÄNA promenera minst 1 tim. åhhh det är ju så djävla jobbigt. Ska ta tag i det och börja simma lite oxå, ska ha gått ner 2 kg till nästa återbesök om 1 månad. Gubben ligger hemma med kräksjuka, hoppas jag klarar mej.. pussade på honom i måndags kväll så det ser ut som lyckan är på min sida vad det gäller det i alla fall.. peppar peppar. Får väl se vad nästa inlägg handlar om. BAJS kanske.. he he.. nä ju blir det Thaikyckling, UTAN ris. puss på er som är intresserade av mitt händelselösa liv än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0