Vinter!

Ja visst. Februari är ju faktiskt också en vintermånad så jag är inte förvånad. Tycker dessutom att det är mysigt med snö och gläds åt att alla barn som har sportlov nu kan gå ut i backen och ha kul i stället för att ha det grått och trist och inget att göra. Ska försöka komma i väg till simhallen den här veckan för det kanske blir lite jobbigt med promenader om det här fryser på. Saknar nåt i mitt liv känns det som, det står bara still och ingenting är kul. Det som gäller är Skola, äta, sova, motionera. Sen då??? hm kanske behvös lite vår för att vakna till liv igen och värdesätta dom "små" sakerna här i livet som knoppar på träden och fågelsång. ja ja, nu ska jag snart krypa ner och börja på en ny bok, ja just det läsa också, det glömde jag att skriva ;-) . Men jag vill resa och upptäcka olika kulturer och natur. m.m. nu halkade jag visst in på drömmarna igen.. nä flams flams. Må väl därute ni som gör livet roligare än vad jag gör.!!! kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0