Dagens händelser.m.m.

Börjar med gårdagen lite eftersom jag, Cissi och Jessica var och fika och åt onyttigt till på Café, mums. I dag var jag först på JT och sen träffade jag en gammal polare och hennes familj och snackade en stund med dom, kul. Sen mötte jag upp Cissi för hon skulle växla in mynt så vi gick in på nordea men dom hade tagit bort myntväxlaren där så vi åkte till willys för där VET både jag och Cissi att det finns en, men nähä.. borttagen. Åkte tillbaka till Farsta och hämtade rör på handelsbanken, köpte med oss lunch hem och satte igång och räknade pengar och fyllde på rör. Sen följde jag med henne tillbaka till Farsta igen och satte in pengarna. Efter det åkte jag hem och fikade med Jessica och hennes Farmor som även gav mej 500 kr i presentkort för jag fyllde år förra månaden, hon är bra gullig hon. Sen kom Cissi hit och käkade middag med oss. Nu är det lungt och resten av kvällen kommer att bestå av lite tv, bad, jordgubbar och glass. så det så.. ha ha. bye bye och ha en Trevlig sommar till er som läser!!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hejsan hejsan,

Låter ju inte så kul att vara sjuk :(

Jag fattar inte heller detta med Jobbtorg... Stäng ner skiten... Kan söka jobb hemma i stället.. :) Låter bättre, men då SER inte som att du söker... :( Men OCH? Hoppas du mår bättre nu?

Här är det bara bra, jag jobbar så mkt som möjligt. Är dok ledig på pappas 50års dag !! :D :D

Kram på dej! hoppas vi ses snart :D

2009-07-27 @ 16:37:44
URL: http://pinky06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0