Sommar sommar sommar

Ja det här är verkligen SVENSK sommar, först håller man på att bokstavligen DÖ av värme över en vecka och sen blir det kallt och grått och då blir man trött,  irriterad och rastlös. Svårt att vänja sej med det precis som vid första halkan, hm. På tal om annat så tänkte jag skriva lite om jobbtorg, men hallåååå vad är detta för påfund!? att gå dit en timme varje dag för att söka jobb som man lika gärna kan göra hemma, kontrollbehovet över människor i Sverige har ju verkligen gått över styr, snart får man väl knappt skita innan dom ska veta det oxå. Ansök INTE om semester om du lever på Soc för sååå snälla är vi inte fick jag till svar, så du kan inte resa någonstans trots att du har en dator och kan söka jobb för du MÅSTE gå till jobbtorg varje dag. Så ni som har ett arbete HÅLL HÅRT I DET. Nä nu har jag fått gnälla lite ( är ju i den åldern..thihi) så nu är det Lotta på Liseberg som gäller. See ya!!

Kommentarer
Postat av: Ingela - trött på vara trött

Jag har fixat en helt ny blogg på aftonbladet som ska handla om vårat sammälle, och just hur det är att leva i detta som ungdom och arbetslös. :(

Kolla gärna in den då och då

Jag vet att det är värdelöst att sitta på Jobbtorg 1tim/dag för att söka skit jobb man ändå inte får.

Kram på dej och lycka till med jobbsökandet och hoppas även du får ett att gå till!!

2009-07-10 @ 20:01:16
URL: http://www.blogg.aftonbladet.se/utanfor
Postat av: Ingela

Såg att jag hade skrivit fel adress här är den rätta :)Titta in där och läs lite då och då

kram på dej

2009-07-10 @ 20:04:02
URL: http://blogg.aftonbladet.se/utanfor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0