Bra födelsedag!

Började dagen med att gå till JT på möte, åkte till Farsta med Cissi. Sen shoppade vi lite. På e.m. kom gubben och barnen och vi fikade och åt lite onyttigt. Jag fick:

Av Cissi och Crille: Nike gymnastikskor, cykellås, 1 tim massage på en salong, 10 röda rosor.
Av Jessica: Gåstavar.
Av Håkan: En motionscykel och 3 röda rosor.
Av Lisa: En stor hortensia i jättesöt "plåthink"
SMS av: Brorsorna m familjer, Lisa m familj, Ingela m familj, Lilian, Micka, Svärmor, Sabine, Jannika, Bibbi, Jenny m familj. Facebookvänner.

Nån timme efter fikat så var jag inte så pigg på att laga mat så vi gick ner till Mickel Räv och käka och Crille kom dit och joinade. På kvällen tog jag och gubben en promenad så jag fick prova dom nya skorna och stavarna.. helt perfekt. Here we go, men inte i dag! Har tränat 8 dagar i rad så jag ska ta en paus i dag. I dag har jag vart på Soc och djävla anåda vilken skillnad det är med allt sen för ett par år sen. Stentufft att vara arbetslös och leva på soc. Nä nu blir det ingen mer info för i dag. Bachelorette och So you think you can dance premiär i kväll 20,00-23,40 wow..  kul. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0