I brist på sol så....

Började jag med att bädda rent och dammsuga runt sängen som står direkt på golvet så det blir bra dammigt mellan sängen och väggen eftersom sängen nästan är fastkilad. Tvättade 2 maskiner. Sen fick jag ett ryck och skulle minsann baka bullar men samtidigt var jag ju hungrig och skulle göra nån lunch och fundera ut nåt att äta till kvällen, så det vart att baka kanelbullar och när dom jäste så gjorde jag en omelett med svamp till lunch och när bullarna var klara så slängde jag in en bit revbensspjäll som jag ska gnaga på till kvällen. Nu är jag kanske mör, har ju hängt tvätt emellan bak och matlagning oxå. Nu återstår cykling och dusch. Men som jag alltid säger: Det är skönt när det är klart, så man får se framåt. bye bye. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MUMSfilibaba:)

2009-06-14 @ 07:59:02
URL: http://cisssilullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

å bullar vad gott :P

2009-06-15 @ 15:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0