Nationaldag och utflykt.

ja på självaste nationaldagen var jag, Jessica och hennes Pappa på handledarutbildning, men som tur är höll det inte på i tre och en halv tim, så nu är det snart dags för fröken att inta platsen bakom ratten, spännande. Sen bar det hemåt och fixa lite käk, vi åt färskpotatis med dill och lax, anjovis, laxröra, ägg..m.m. gott och mätta blev vi. Idag åkte jag och Håkan till Uppsala för att titta på stugan som vi ska hyra och först körde vi fel och sen började bilen hacka och bete sej mitt ute i urskogen, DÅ blev vi lite ofokuserade på vad vi höll på med och tänkte nästan vända och åka hem fast huset skulle ligga precis runt krönet, vi frågade en gubbe och kom till slut rätt och det var jättefint, stugan var väldigt enkel men en helt underbar utsikt precis vid vattnet. Där kommer jag att trivas att göra "ingenting" en vecka.  Fick en motionscykel i förskott av Håkan i går och har cyklat lite på den i dag.. faaan vad man är otränad... tvi. tog även en lite prommis jag och Jessica. Nu blir det snart lite Nacos och Chunky Salsa och lite tv.tittande.. bye bye

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag kommer äga gatorna!!! :D

2009-06-07 @ 19:44:18
URL: http://asklund.blogg.se/
Postat av: Ingela

Jag vill ju också ha en motionscyckel. Nu blir jag avis... :(



hihi



Trisst att bilen börja krångla :(

2009-06-08 @ 22:05:32
URL: http://pinky06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0