Thihi!!

Ja det var ju ett par stycken ;-) så jag kör väl vidare då! I går åkte jag och Jessica till Farstabadet för att kolla på Teater Figaros bröllop, men efter ca 45 min så åkte vi hem igen, vi hade inte förberett oss ordentligt så vi frös, (glömde filt och varma kläder) sen är det ju mysigt om man har matsäck med sej, så det får det bli nästa gång. I dag har det inte hänt så mycket ännu. Har bara svabbat och tvättat. Ska snart sätta mej på cykeln. Har lyssnat på bra musik hela dan så jag känner lite för utgång faktiskt, det var verkligen evigheter sen. Får se hur det blir med det. Jessica sover nog borta för hon ska till stallet. Just nu sitter jag och lyssnar på Nothing compares to you med Stereophonics, sååå bra. Känner i alla fall att jag har "lite" mer energi nu när jag har cyklat i 5-6 dagar så det börjar väl hända nåt, har lust att GÖRA saker. Nä nu blir det sen lunch och motion. En bild på mina döttrar som är det bästa jag har!!! Mamma älskar er! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAR DIG MED MAMSEN! :)

2009-06-12 @ 17:55:37
URL: http://cisssilullan.blogg.se/
Postat av: Ingela

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeejj hoppas allt är bra i regnet?

Här funkar det iaf. :)



Lite trist väder vi fått, men hoppas på att solen ska komma fram snarast!! Eller vad säger du ?



Pöss å kram



2009-06-15 @ 21:07:58
URL: http://pinky06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0