Why?

Jaha, nu var det dags igen. Förutom sjukdomarna som jag "redan har" så åker jag på halsont och feber (runt 38 g) så sjukt ofta, säkert 1 gång/mån. När jag var och tog prover för ett tag sen så var allt bra förutom hypotyreosen och ökade dosen, men varför blir jag risig hela tiden, helskumt och jättejobbigt. Var och tog en snabbfika med min bästa väninna i dag som jag inte har sett på säkert 4-5 månader, och jag bokstavligen flöt... svetten sprutade, inte kul. Sen var jag på möte på AF i 45 min och likadant där, på vägen hem bara snurrade det i skallen. Fattar ingenting. Ja ja det var lite gnäll. Har suttit en stund på balkongen nu på kvällen och det var helt ljuvligt, sista solstrålarna på 5-6 dagar. suck. Nä nu är det dags för en sen middag. Kram på er out there.
JAG OCH BONUSBARNBARNET ISAAC!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0