Trevligt.

Idag kände jag verkligen att "vad i helvete gör jag med mitt liv" jag går på som en djävla robot men allt "som ska göras" som Skola, laga mat, tvätta, städa, duscha, skita, plocka in disk, hänga upp tvätt, vika tvätt, äta, skölja tallriken, starta diskmaskinen,,  sen tv tv tv. Jo det är ok på vardagarna när man är trött och så orkar man inte så mycket då så då blir det städ.m.m. på helgen, men när faaaaaan ska man hinna och orkar leva???? Idag kände jag myror i kroppen och tog en prommis till min dotter och satt där och chillade ett tag och sen bjöd dom mej på pizza, najs. kom ut lite i alla fall och gjorde nåt annat, inget storslaget men det gick över för stunden. Måste verkligen börja prioritera vad som är viktigt och KUL här i livet, för det ska man väl ha?!.. natti natti sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0