Lite om mig!

Hur många gånger har du varit kär?  ca  3-5 ggr
Favoritgodis: Choklad 

Coolaste stad du har besökt: Min egen. Stockholm

Action eller Skräck?  Skräck
Vill bli när du var liten: Polis
När fick du din första kyss: 6 år
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet?  "Trodde att jag var ball" he he

Vad är du beroende av?  Snus

Dagens roligaste händelse: Inget ännu

Dagens tråkigaste händelse:  Morgonens gravöppning.
Dagens humör: Mitt emellan

Vilka tv-program följer du? Robinson, Såpor, Dr Phil, Jag vet vad du gjorde förra lördagen, Färjan. m.m. 
Vad gillar du mest med dig själv? Mina ögon

Vad gillar du minst? Övervikten

Vad är det roligaste du vet? Att umgås med barn och djur.

Har du något motto? Att inte stressa.
Hemlig hobby? Näää inget hemligt här inte.
Något vi inte vet om dig? Japp
Vad ångrar du?   Inget.
Vad önskar du?  Att få må bra.

Vad klarar du inte dig utan?  Mina barn.

Vad gör du helst en vardag? helst? Arbetar, tränar, äter bra, lite tv. sova 8 tim (Gör inget av det)

Vad gör du helst en lördagskväll? Sitter ute i gröngräset med picknick och alla nära och kära.
Vad har du mest av i din garderob? mal.. he he
Drömjobb? Mentalskötare, Jobba med utsatta barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0