SOMMAR!!

I Lördags tog jag och Jessica en prommis till Drevan och solade, hon badade!!! strongt. Håkan kom dit efter ca 2 tim så det blev en timme till.. aj aj,, min rygg var lite rööööd på kvällen.. he he. I dag var Jag, Jessica, Cissi och Crille där oxå i 3 timmar men med lite mer solskyddsfaktor. Även jag badade i dag och Jessica och Cissi, man kunde t.o.m. vara i ett tag.. jätteskönt, badade 2 gånger. Sen hem och duscha av sej sjövattnet och softa en stund i soffan och då kommer Cissi med en jättefin bukett blommor och ett örngott där det står världens bästa Mamma. Jessica åkte ner efter nån timme och hämtade varsin sallad och även hon kom med en jättefin blomma och Syrener. sååå fint. Nu har vi käkat och Gossip girl går på tv så därav sitter jag här. ska ta en lite prommis nu oxå tänkte jag. Kram kram.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det står så fint på balkongen! :D

2009-06-07 @ 19:46:01
URL: http://asklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0