Tjilivipp.

Hallojsan, det var ett tag sen, men jag har vart lite down p.g.a. hypotyreosen men har höjt dosen nu så det ska väl rätta till sej snart hoppas jag. Vi har haft Håkans Mamma här på middag i Torsdags, vi käkade fläskfile med kantareller och fullkornsris, mums. På Söndagen var vi på kalas hos lilla Isaac som har fyllt 3 år, stor grabb nu. Han fick lite smått och gott, vi fick kaffe, tårta och lite annat gott, trevligt. I dag var jag på skolavslutning och dom vill GÄRNA att jag fortsätter. Det var sång och uppträdande, kaffe och kaffebröd. Fick även en fin text och "utomhus" bestick i en symbolisk mening av vår klassföreståndare Cajsa som är en riktigt skön människa. I morgon blir det att skriva in sej på AF och fortsätta söka jobb i väntan på svar från CSN om jag kan få studiestöd nästa år trots en del frånvaro. F.ö. händer det inte så mycket, men det gör ingen. Har inga krav på nåt annat än fint väder just nu. Jessica har flyttat hem en sväng igen och det var länge sen nu, det är skönt att ha henne här, vi skrattar och trivs i varandras sällskap, båda har lika sjuk humor. Cissi ser man inte så ofta heller för hon bara jobbar och tränar precis HELA tiden. Hon får nog lugna ner sej lite så hon inte bränner ut sej för mycket. Nä nu ska jag snart se Dr Phil. Take care. Carpe Diem.

Kommentarer
Postat av: Ann

Så du är oxå ett Dr Phil fans :) Det är nog vi tjejjer som gillar honom, för gubben min vill Inte titta

2009-06-12 @ 09:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0