Inte ensam....

med att ha bloggtorka har jag sett. Men vad ska man skriva om när inget speciellt händer?! Har vart dålig (äter pencelin) Vart en sväng till Cissi och Crille och fikat och lämnat en liten flyttpresent. Övningskört lite med Jessica. Annars har det inte hänt så mycket. Kollar på tv, sitter vid datorn. Lagar mat, skiter, äter, sover!!! Nästa gång jag skriver ska det ha hänt nåt kul. Det är inte så skoj att bara komma med elände här. Avvaktar till nästnästa måndag med vaccinet eftersom jag äter pencelin nu men min gubbe och min äldsta dotter har det avklarat. Skönt. Ha det!


Kommentarer
Postat av: Sabine- 20år och mamma till 2 underbara barn

åh vilken härlig bild =)

2009-11-06 @ 18:30:42
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/
Postat av: Ingela

ja han fick bada. Även om man ska göra det ofta, så fick han det som belöning, för han är lite kikig på att äta, och för att han ska börja äta bra fick vi tjata om att bada.

Äter han upp maten får han bada om inte, inge bad. :)



Kram

2009-11-12 @ 13:11:21
URL: http://pinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0