Ny lägenhet kanske?!

I går var jag och Jessica på visning på en trea på 65 kvm som kostar 2000 kr mindre än min 2.a. Vi tyckte om den båda två fast ena rummet behöver göras om, men det kan man ju få för en billig månadskostnad av hyresvärden. Sen ska det stambytas i Jan. Jag tackar ja till den och sen är det bara att avvakta och se vad som händer, jag var spekulant nr 4. I dag efter jag hade vart på JT, Soc och apoteket så tänkte jag att näää nu går jag och tar svinvaccinet eftersom det finns, men jag stod i kö 5 min innan jag ruttnade. Kön stod helt still och var säker 100 m lång minst. Hem och käka lunch och städade istället och hoppas att vaccinet finns lite överallt snart så det slipper bli sånt tryck så fort det dyker upp någonstans. Ha det så bra och släng gärna in en kommentar.. vad som helst!! kram kram.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag hoppas att ni får lägenheten!

2009-11-20 @ 23:56:43
URL: http://cisssilullan.blogg.se/
Postat av: Ove

Var ligger den lägenheten? Vaccinen er satt

2009-11-22 @ 12:56:29
Postat av: Lena

Den ligger i Hökis oxå..

2009-11-22 @ 18:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0