Veckan...

Har inte hänt så mycket. Men i tisdags fyllde min minsta dotter Jessica 18 år så då var släkten här och firade henne med presenter, tårta, m.m. I onsdags var jag och tog svinvaccinet i Farsta. Jessica tog den i Liljeholmen. Så på torsdagen var vi inte så pigga någon av oss. I går var vi och kollade på en bil åt Jessica i saltsjöbaden men det var inget att ha. På kvällen var det fredagsmys med gottis och Idol. I dag har vi vart och handlat och på vägen hem såg jag en tant med rullator som hade ramlat, så jag flög ut ur bilen och hjälpte till, nån hade ringt ambulans och jag såg att hon blödde från bakhuvudet så jag lade hennes väska under huvudet och pratade med henne till ambulansen kom. Dom var inte speciellt trevliga, och sa att rullatorn kan vi inte ta med så den får väl ni lämna in på vivo så talar vi om det för henne sen. hm.. ok. I kväll vet jag inte om det blir middag ute eller om vi köper hem sallad eller nåt. Robinson blir det i alla fall och sen kanske nån film. Nock for now. See yaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0