Nu är det höst.....

och jag är trött. Tänk om man vann en miljon eller två då skulle jag resa till Maldiverna några veckor och bara ligga och lata mej i den fina vita sanden med en drink i handen. Snorkla och se den underbara värld som finns under ytan och bara vara ett med djuren därunder. Sen skulle jag ta en tripp på nån eller några veckor till Island där jag skulle titta på naturen. Sen bär det av till nån stam i Afrika där jag ska leva som dom bland vilda djur. Sedan åker jag hem till mitt nybyggda hus en bit utanför ´Stockholm där jag hämtar andan innan jag åker vidare till Japan och avnjuter deras fantastiskt goda mat och kultur. Jag avslutar resan i Thailand där jag solar, badar, shoppar och tar dykar certifikat. Jag ger givetvis mina barn 100,000 kr var och blir fadder till halva jordklotet så hela världen mår bra och har mat på bordet varje dag!! En lite dröm saga.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det lät mysigt ;D och då skulle jag ju kunna köpa mig en bil :) Se till och vinn lite pengar nu ;) love you mamsen

2009-10-13 @ 15:45:46
URL: http://cisssilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0