Skratt förlänger livet.....

Fick till slut tag i svärmor i går och det hade ringt sååååå många och så hade hon vart på bingo på dan och vann 2 gånger. Sen var jag och Håkan runt och kollade efter en peidistal som vi tänkte köpa till henne i present, vi var på Mio men där hade dom bara vit. Sen gick vi in på Eurostore och shoppade lite och Håkan köpte ju givetvis en pruttkudde i litet format. Åkte också förbi thaiaffären och inhandlade lite där. Hem och käkade fisk för gång nr 2 för dagen både för mej och Håkan. Sen var lekstunden ett faktum, och jag som tycker pruttar är ÄCKLIGT men dom här luktade ju inte och vilka sound man kunde få till, vi skrattade så tårarna rann. Det var länge sen och helt befriande. Jag älskar att skratta så. I dag var jag på JT och tog en prommis hem. Tog ett bad med en badbomb, mysigt! Sen började jag förbereda maten som straxt är klar som blir thaiwok med jasmineris. Senare blir det nog en lite shoppingsväng för det ekar i kylen här. Må så gott och glöm inte att skratta!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0